fredag 1 april 2011

POSTTERMINALEN STOCKHOLM ÅRSTA - DJ JENS SÄGER TACK FÖR ALLT EFTER 24 ÅR !!!



Efter nästan 12 år av nattarbete på Postterminalen
Stockholm Årsta och dessförinnan lika många natt-år
på gamla Klaraterminalen i Stockholm City
(totalt 24 år i Postens tjänst)
så sa undertecknad The Big Dog DJ JENS DÜNKELBERG
tack och adjö till alla mina hundratals galna, roliga &
helt uuuuuuunderbara arbetskamrater i onsdags natt
30:e/31:a Mars 2011 !





Tack Alla För En Suverän Avtackning + Presenter å
fy faaaaaaaan vad jag kommer sakna er !!!


:-(

Så mycket starka minnen nu från dom här 24 åren,
som kommer stanna i mitt hjärta tills jag dör...

:-)



Tyvärr pallade jag inte å jobba natt längre, så nu
tar jag sats mot en helt ny spännande framtid !
(mycket mer om det kommer så småningom här på
yacatchme)

Till sist ännu en gång: TACK !










3 kommentarer:

  1. Vad gullig du är:)
    Du kommer vara sjukt saknad, iallafall från mig och min familj, vi har alltid gillat dig och det vet du.
    Kommer kännas trist inte ha dig där, kommer sakna din posetiva energi, den behövs där.
    Men kommer ju höras iallafall.
    Lycka till nu vännen
    BAMSE KRAM

    SvaraRadera
  2. Lycka till ännu en gång. Vi har båda gillat mycket att ha dig som arbetskamrat om vi tror på dig och en härlig framtid.
    Massor med kramar från Thessan och Holger

    SvaraRadera
  3. :-)
    Vad ska jag säga...blir så glad...
    varma kramar tbaks mina vänner!!!
    I will miss U too...
    vi tar en utgång sen nån helgkväll
    i sommar typ, hela "gamla" Årsta gänget !

    SvaraRadera